Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟ ΦΙΛΗ ΠΡΟΣ ΦΙΛΗ
''100 BEAUTY TIPS''

Γεια σας κορίτσια μου! Πάμε να συνεχίσουμε με τα επόμενα 4 beauty tips για αυτή την εβδομάδα.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

5.  Σπυράκι?? Γρήγορα γιαούρτι
Κι όμως είναι αληθινό. Βγάζοντας  ένα σπυράκι , για να το απομακρύνουμε, να φύγει η κοκκινίλα και να μην μολυνθεί η γύρω περιοχή τοποθετούμε γιαούρτι. Τα προ βιοτικά βοηθούν να σκοτωθούν όλα τα βακτήρια. Δοκίμασε το!!

6.  Τέλος τα κίτρινα νύχια!
Αν τα νυχάκια σας έχουν κιτρινίσει από το πολύ βάψιμο, τότε τρίψτε τα με λευκαντική οδοντόκρεμα.

7.  Λάδι καρύδας ως προϊόν ντεμακιγιάζ
Για  ένα απαλό και φυσικό τρόπο απομάκρυνσης του μακιγιάζ, χρησιμοποίησε λάδι καρύδας. Απομακρύνει και το αδιάβροχο μακιγιάζ. Επίσης σε ενυδατώνει και θρέφει τις βλεφαρίδες σου. Χρησιμοποίησε το στη ρουτίνα σου.

8.  Γρήγορο στέγνωμα νυχιών
Μόλις έβαψες τα νύχια σου και βιάζεσαι να φύγεις? Η λύση είναι μία, πάρε ένα μπολ, γέμισε το με κρύο νερό και παγάκια. Βάλε τα νύχια σου μέσα στο νερό για 5 λεπτά. Και είναι έτοιμα, χωρίς να φοβάσαι μήπως σου χαλάσουν.

Αυτά κορίτσια μου. Περιμένω στα σχόλια να μου πείτε αν δοκιμάσατε κάτι από αυτά. Ραντεβού στα επόμενα 4 beauty tips.
Πολλά φιλιά!

Tina

1 σχόλιο:

  1. Κορίτσια μου έτοιμα τα 4 επόμενα beauty tips. Δοκίμαστε τα και πείτε μου πως σας φάνηκαν...Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή