Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

TOP 5 ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ


Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε όλες καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαιράκι. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα 5 καλύτερα προϊόντα ντεμακιγιάζ, τα οποία έχω χρησιμοποιήσει και  μου έχουν κλέψει τη καρδιά. Είναι σαφές πως το ντεμακιγιάζ του προσώπου και των ματιών αποτελεί βασική διαδικασία στην καθημερινή μας ρουτίνα. Είναι κάτι το οποίο δεν πρέπει ποτέ μα ποτέ να το προσπερνάμε. Ένα καλό ντεμακιγιάζ, βοηθάει πολύ την επιδερμίδα μας να είναι υγιής και φρέσκια.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

1. Λάδι Ντεμακιγιάζ L'oreal Ideal Glow - Τιμή: 6 ευρώ - Μπορείτε να το βρείτε εδώ

Πρόκειται για ένα καταπληκτικό λάδι ντεμακιγιάζ για όλο το πρόσωπο και τα μάτια. Είναι πολύ ενυδατικό και μόλις έρθει σε επαφή με το νερό γίνεται γαλάκτωμα. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, αντιθέτως νιώθετε πολύ ενυδατωμένη και απαλή την επιδερμίδα σας. Αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ και το αδιάβροχο , χωρίς να ερεθίζει τα μάτια. Είναι το αγαπημένο μου, το αγοράζω ξανά και ξανά. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι δεν νιώθεις στο πρόσωπο σου το λάδι, αλλά και το γεγονός ότι με πολύ απαλές κινήσεις αφαιρεί τα πάντα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, πρέπει να το δοκιμάσετε.


2. Euthalia Face and Eye Cleanser - Τιμή: 18,50 ευρώ - Μπορείτε να το βρείτε εδώ

Είναι ένα φυσικό γαλάκτωμα για πρόσωπο και μάτια. Παρόλο που δεν είμαι φαν των γαλακτωμάτων, το συγκεκριμένο με έκανε να αλλάξω γνώμη, Είναι ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ, αρκεί να το αφήσετε 1 λεπτό στα μάτια και μετά να το βγάλετε με βαμβάκι. Έτσι είδα πως δουλεύει καλύτερα. Δεν ερεθίζει τα μάτια, δεν θα νιώσετε τσούξιμο και μόλις το ξεβγάλετε αφήνει την επιδερμίδα τόσο απαλή. Πολύ καλό προϊόν , λίγο τσιμπημένο αλλά αξίζει και με το παραπάνω. Να το δοκιμάσετε!!

3. Care Cleansing Bi-Phase - Τιμή: 3,50 ευρώ - Μπορείτε να το βρείτε στον ΑΒ Βασιλόπουλο

Είναι ένα διφασικό ντεμακιγιάζ για τα μάτια, πολύ οικονομικό και κάνει πολύ καλή δουλειά. Αφαιρεί ωραία όλο το μακιγιάζ ακόμα και την πιο επίμονη μάσκαρα. Βέβαια θέλει λίγο τριψιματάκι αλλά όχι κάτι τρελό. Πιστεύω πως είναι ένα αξιόλογο προϊόν, ειδικά για την τιμή του, δεν προκαλεί  καθόλου ερεθισμούς. Αν βρεθείτε στο Βασιλόπουλο,ρίξτε του μια ματιά. 


4. Garnier Απαλό ντεμακιγιάζ - Τιμή: 4 ευρώ - Μπορείτε να το βρείτε εδώ

Είναι απαλό ντεμακιγιάζ για τα μάτια, δεν προκαλεί ερεθισμούς. Αφαιρεί ικανοποιητικά το μακιγιάζ, δεν θα το συνιστούσα για πολύ έντονο,γιατί θα σας ταλαιπωρήσει. Εμένα μου αρέσει να το χρησιμοποιώ καθημερινά, που δεν έχω πολλά προϊόντα στα μάτια. Για την τιμή του, είναι μια χαρά να του δώσετε μια ευκαιρία.

5. Bioderma sensibio - Τιμή: 11 ευρώ - Μπορείτε να το βρείτε εδώ

Άλλο ένα αγαπημένο προϊόν, το οποίο χρησιμοποιώ πολύ. Καθαρίζει σε βάθος το πρόσωπο και αφαιρεί πολύ καλά όλο το μακιγιάζ. Είναι ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες, αφού καταπραΰνει το ερυθρό δέρμα και μακροπρόθεσμα θα δείτε μεγάλη βελτίωση στο πρόσωπο σας. Είναι λίγο ακριβό, αλλά αξίζει τα χρήματά του και πρέπει να το δοκιμάσετε. Σε πολλά online φαρμακεία θα το βρείτε σε καλές προσφορές.

Αυτά κορίτσια μου είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για το καθημερινό ντεμακιγιάζ μου. Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά , αλλά και προϊόντα που θα προτείνατε. Θα τα πούμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς. Να περνάτε καλά! Πολλά φιλιά!!

Tina...






1 σχόλιο:

  1. 5 Αγαπημένα προϊόντα ντεμακιγιάζ!! Εσείς ποια χρησιμοποιείτε και θα μου προτείνατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή