Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

COME BACK - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περάσατε ένα υπέροχο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!!!! Δεν θα έλεγα πως ήταν το ίδιο και για εμένα μιας και αυτός είναι ο λόγος της αποχής μου ακριβώς 2 μήνες.

Ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι γιατί ο πατέρας μου ήταν στο νοσοκομείο, βαριά άρρωστος και έπρεπε να μαι κοντά του. Είναι κατανοητό, που να έχω εγώ μυαλό να γράψω. Ήταν μια άσχημη περίοδος , η οποία τελείωσε , όμως όχι με happy end. Ο μπαμπάκας μου έφυγε πριν λίγες μέρες από τη ζωή, έφυγε να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει η ψυχούλα του. Έφυγες νωρίς καλέ μου, αλλά είμαι σίγουρη πως με βλέπει από εκεί ψηλά και πάντα θα ναι δίπλα μου, ο προστάτης μου, ο άγγελος μου!! Καλό παράδεισο μπαμπακούλη μου!Σε αγαπώ παντοτινά!!

Όπως θα μου έλεγε και εκείνος η ζωή συνεχίζεται, είναι τόση όμορφη και πρέπει να ζω την κάθε στιγμή μοναδικά. Ακριβώς αυτό θα κάνω...Έτσι κορίτσια είμαι πάλι εδώ, έτοιμη να μοιραστώ μαζί σας πολλές - πολλές και νέες ιστορίες ομορφιάς!!

Αυτά είχα να σας πω...ήθελα απλά να σας εξηγήσω το λόγο απουσίας μου...Να περνάτε υπέροχα και να χαμογελάτε διαρκώς!!!!! Εμείς θα τα πούμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς!! Πολλά φιλιά!

Tina...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου