Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟ ΦΙΛΗ ΠΡΟΣ ΦΙΛΗ
''100 BEAUTY TIPS''




Γεια σας κορίτσια μου! Σήμερα έχω μια νέα στήλη στο blog μου, όπου κάθε εβδομάδα θα σας γράφω 4 tips σχετικά με τα μαλλιά, το μακιγιάζ,τα νύχια ώσπου να ολοκληρωθούν 100 beauty tips. Ελπίζω να τα απολαύσετε και φυσικά να τα δοκιμάσετε.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

1. ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ EYELINER  
Καλά τα gel eyeliner αλλά μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με το απλό μολύβι ματιών σου. Πώς? Με έναν αναπτήρα ζέστανε τη μύτη του μολυβιού, για να λιώσει λιγάκι και με ένα πινέλο για eyeliner πάρε χρώμα από τη μύτη.Τώρα χρησιμοποιήσε  το στα ματάκια. Ωραίο το αποτέλεσμα?

2. ΑΠΟΛΕΠΙΣΗ ΣΤΑ ΧΕΙΛΑΚΙΑ  
Για απαλά χειλάκια και καθόλου ξηρά, η λύση βρίσκεται στη  χρήση μιας οδοντόκρεμας. Πώς? Σε ένα μπολάκι ανέμειξε λάδι και ζάχαρη και με την οδοντόβουρτσα τρίψε καλά στα χείλη. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό. Δοκιμάστε το!

3. ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Όλες θέλουμε να βάλουμε το αγαπημένο μας κραγιόν και να μην φύγει από τη θέση του για τις επόμενες ώρες. Και πως θα γίνει αυτό? Η λύση είναι μια: Πριν τοποθετήσουμε το κραγιόν βάζουμε με ένα πινέλο αρκετή ποσότητα πούδρας . Μετά, βάζουμε την πρώτη στρώση, ταμπονάρουμε ξανά με πούδρα τα χείλη και τέλος μια τελευταία στρώση κραγιόν. Τώρα θα είναι στη θέση του για πολλές ώρες!!

4. ΠΥΚΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ
Μας αρέσουν οι ωραίες, πυκνές και με όγκο βλεφαρίδες. Για να τις αποκτήσουμε με άκρως φυσικό τρόπο, αφού τοποθετήσουμε την πρώτη στρώση της αγαπημένης μας μάσκαρα, ρίξε λίγη πούδρα για τα μωρά και από πάνω βάλε και μια δεύτερη στρώση. Αυτό θα βοηθήσει στο να δείχνουν πιο πυκνές και μακριέ;ς. Δοκίμασε το!

Αυτά κορίτσια μου. Περιμένω στα σχόλια να μου πείτε αν δοκιμάσατε κάτι από αυτά. Ραντεβού στα επόμενα 4 beauty tips.
Πολλά φιλιά!

Tina

1 σχόλιο:

  1. Τα πρώτα 4 beauty tips είναι έτοιμα! Δοκιμάστε τα και πείτε μου την γνώμη σας. Πώς σας φάνηκαν? Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή