Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ #2

Γεια σας κορίτσια μου! Σήμερα θα μιλήσουμε για τις αγορές που έκανα το μήνα Μάρτιο. Πρόκειται για προϊόντα περιποίησης  και μακιγιάζ.

Πάμε να ξεκινήσουμε με τη περιποίηση προσώπου:

1.  La roche posay Effaclar mat 40ml ( 14 ευρώ)
 Πολύ καλή ενυδατική με ματ τελείωμα, έχω δει μεγάλη διαφορά στο πρόσωπο μου, και λειτουργεί πολύ καλά και ως βάση, πριν από το μακιγιάζ.
2.  Apivita Cleansing Foam 200 ml   (9 ευρώ)
Αφρός καθαρισμού είναι το δεύτερο μπουκάλι που χρησιμοποιώ, επομένως καταλαβαίνεται πόσο μου αρέσει. Καθαρίζει όλο το πρόσωπο αλλά και τα μάτια.
3.  Apivita Purigying Lotion Oily/ Combination Skin 200ml   (11 ευρώ)
Πρώτη φορά χρησιμοποιώ αυτή τη λοσιόν, μέχρι στιγμής με ικανοποιεί, αλλά σίγουρα θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη μόλις την τελειώσω.
4.  Nuxe Eye Cream  (15 ευρώ)
Μια κρέμα ματιών για ενυδάτωση και πρόληψη για τις πρώτες ρυτίδες, μου αρέσει αρκετά, θα δούμε πως θα παέι.

Ας συνεχίσουμε με τα προϊόντα μακιγιάζ:

1.  Estee Lauder Double wear make up to go  (35 ευρώ με έκπτωση)
Μεικ απ σε μορφή κομπακτ, είναι το νέο δημιούργημα στη συλλογή της Estee Lauder. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, αλλά μέχρι στιγμής μου αρέσει, έχει πολύ καλή κάλυψη, αλλά δεν είναι βαρύ, αντιθέτως είναι πολύ ανάλαφρο. Η τιμή του τσιμπημένη προφανώς, estee lauder βλέπετε.
2.  Estee Lauder Pure Envy colour no 240 (23 ευρώ με έκπτωση) 
Είναι ένα υπέροχο ματ κραγιόν σε μορφή λιπ γκλος, έχει πολύ καλή διάρκεια και δεν ξηραίνει καθόλου τα χείλη.
3.  Estee Lauder Double wear Concealer no Light/medium (22 ευρώ με έκπτωση)
Ένα πολύ καλυπτικό κονσίλερ, απλώνεται υπέροχα και δεν μπαίνει στις γραμμές κάτω από τα μάτια. Είναι η τρίτη συσκευασία που χρησιμοποιώ, επομένως είναι ένα προϊόν που δύσκολα το αλλάζω.

4.  Inglot Rainbow no105 Freedom system  (7 ευρώ)
Είναι μια τριπλή σκιά (δεν είναι με συσκευασία, διότι μπορείς να τη βάλεις εσύ σε παλέτα) σε αποχρώσεις του μπλε, δεν έχω ξαναδοκιμάσει από inglot, η απόδοσή της σκιάς είναι πολύ καλή.
Σίγουρα θα έχω μια καλύτερη άποψη σε βάθος χρόνου.
5.  Inglot Freedom system no311  (6 ευρώ)
Είναι μια μονή σκιά σε χρώμα ροδακινί, ότι πρέπει για τώρα την άνοιξη και το καλοκαίρι. Επίσης δεν είναι σε συσκευασία, γιατί την βάζεις σε δική σου παλέτα. Η απόδοση πολύ καλή και το χρώμα είναι ακριβώς όπως φαίνεται.

6.  Σφουγγαράκι HM  (3 ευρώ)
Το χρησιμοποιώ για την τοποθέτηση του μεικ απ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Κάνει καταπληκτική δουλειά και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Παρόλο που έχω και το beauty blender το αυθεντικό, θεωρώ πως κάνει εξίσου την ίδια δουλειά και είναι και πολύ οικονομικό.
7.  MUA Mascara Shade06  (2 ευρώ)
Την έχω αγοράσει από εξωτερικό, είναι μια μάσκαρα με χρώμα. Κάνει καλή δουλειά, αλλά δεν έχει και το τέλειο αποτέλεσμα, σίγουρα την συνδυάζω και με κάποια άλλη. Αλλά για την τιμή της, είναι μια χαρά.
8.  Πινέλα μακιγιάζ από ebay   (5 ευρώ και τα 3)
Είναι καθαρή απομίμηση των νέων πινέλων της Real Techniques, η τρίχα τους είναι μια χαρά. Δεν μαδάνε και την δουλειά τους την κάνουν καταπληκτικά, Το μόνο που δεν με ενθουσίασε είναι το πινέλο το τριγωνικό, θεωρώ πως είναι λίγο σκληρό για κάτω από τα μάτια. Τα υπόλοιπα δύο όμως είναι καταπληκτικά. Θα τα χρησιμοποιήσω και θα το δούμε αργότερα.

Αυτά κορίτσια μου, ελπίζω να σας άρεσαν αυτά που αγόρασα πρόσφατα.Πείτε μου αν εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω και τα λέμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς!!Πολλά φιλιά!!!!!

Tina..

3 σχόλια:

  1. Πρόσφατες Αγορές για το μήνα Μάρτιο!!! Εσείς τι αγοράσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1,2,3 τα εχω δοκιμάσει και τα αγαπώ πολύ <3 και απο Inglot εχω δοκιμάσει ρουζ!
    Εγώ αγόρασα ενα υγρό κραγιόν απο Radiant, το 31 απο τα matte της Golden Rose και σήμερα θα πάρω κάτι απο NYX ;) χαχα το έχω κανονισμένο!
    http://beauty-corns.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να δοκιμάσω της golden rose τα υγρά κραγιόν...είναι στη wish list!!!!Φιλιά πολλά! !!!Ωραίο το μπλογκ σου,θα τα λέμε και εκεί! !😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή