Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

CONCEALER: ΠΟΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ?


Γεια σας κορίτσια μου! Σήμερα, όπως είδατε και από τον τίτλο θα μιλήσουμε για concealer, για τα είδη που υπάρχουν στην αγορά, πως αυτά χρησιμοποιούνται και ποιο είναι κατάλληλο να επιλέξουμε για εμάς. 

Αρχικά, στην αγορά υπάρχει μεγάλη ποικιλία concealer, σε υγρή μορφή, σε βαζάκι, σε μορφή πάστας, σε στικ. Ποιο όμως είναι το κατάλληλο? Παλαιότερα πίστευα πως το κονσιλερ είναι μόνο για κάτω από τα μάτια, δηλαδή να καλύψουμε μαύρους κύκλους. Έτσι και εγώ διαβάζοντας πολλά blogs, βλέποντας διάφορα βίντεο, έμαθα πως το κονσίλερ δεν συνίσταται μόνο για κάτω από τα μάτια αλλά και για το πρόσωπο, χρησιμοποιώντας το σωστά φυσικά.

Η κάθε μορφή που υπάρχει έχει διαφορετική χρήση. Επομένως ας τα πάρουμε με τη σειρά.

ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ
Αυτά τα είδη κονσίλερ συνίσταται για κάτω από τα μάτια ώστε να καλύψουμε μαύρους κύκλους αλλά και να δώσουμε φως στο βλέμμα μας.  Είναι κατά την άποψη μου ιδανικά, γιατί δεν μπαίνουν τόσο εύκολα στις γραμμές του ματιού αλλά ταυτόχρονα παρέχουν και μια ελαφριά ενυδάτωση. Στην αγορά μπορούμε να βρούμε πληθώρα, με ήπια κάλυψη , με μέτρια αλλά και με υψηλή κάλυψη. Θα αγοράσουμε , προφανώς ανάλογα με αυτό που χρειάζεται το δέρμα μας. Εάν δεν έχουμε έντονους μαύρους κύκλους τότε ένα κονσίλερ με ήπια κάλυψη είναι ιδανικό, όπως (παραδειγμα). Εάν επιθυμούμε κάλυψη πολύ καλό είναι της radiant για πιο οικονομικό , γύρω στα 15 ευρώ, αλλιώς αν θέλουμε κάτι πιο ακριβό μπορούμε να δούμε της estee lauder το double wear γύρω στα 26 ευρώ. Πρέπει να πω ότι το συγκεκριμένο κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με της radiant. 

ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΣΕ ΣΤΙΚ Η ΣΕ ΒΑΖΑΚΙ
Αυτά τα είδη κονσίλερ δεν συνίσταται τόσο για κάτω από τα μάτια μιας και είναι πολύ ξηρά και δεν μπορούν εφαρμοστούν καλά. Θα έχει ως αποτέλεσμα να μείνει μια πάστα κάτω από τα μάτια μας. Που τα χρησιμοποιούμε? Σε τοπικές ατέλειες που έχουμε στο πρόσωπό μας, όπως σπυράκια. Καταπληκτική δουλειά και πολύ οικονομικό είναι της catrice, που πραγματικά οποιοδήποτε σπυράκι το εξαφανίζει.Η τιμή του είναι γύρω στα 4-5 ευρώ. Το συγκεκριμένο το αγοράζω ξανά και ξανά. Ένα άλλο που έχω δοκιμάσει είναι της Vichy, σε μορφή στικ, εμένα προσωπικά δεν έκατσε καλά στο πρόσωπο μου , μιας και ήταν πολύ ξηρό. Η κάλυψη του βέβαια είναι πολύ καλή, έτσι το έλιωνα με λίγη ενυδατική για να μπορέσω να το δουλέψω. 

ΠΑΛΕΤΑ ΚΟΝΣΙΛΕΡ
Στην αγορά κυκλοφορούν πολλές παλέτες με πολλά κονσίλερ μαζί, έχοντας διάφορες αποχρώσεις, όπως πράσινο, μοβ, πορτοκαλί . Αυτά είναι τα λεγόμενα διορθωτικά κονσίλερ, που κάνουν θαύματα. Όταν τα ανακάλυψα με βοήθησαν πολύ στο μακιγιάζ. Ας δούμε όμως πως και που χρησιμοποιούνται. Το πράσινο κονσίλερ χρησιμοποιείται για να διορθώσει οποιαδήποτε κοκκινίλα έχει το δέρμα σας, καθώς και πάνω σε κόκκινα σπυράκια. Το βάζετε πριν την τοποθέτηση του foundation. Το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει, το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Η μοβ απόχρωση χρησιμοποιείται κυρίως για να διορθώσει το θαμπό και πολύ κουρασμένο δέρμα, για να είμαι ειλικρινής είναι το μοναδικό που δεν χρησιμοποιώ. Τέλος η πορτοκαλί απόχρωση , είναι η ιδανική για να καλύψουμε τους πολύ πολύ έντονους μαύρους κύκλους. Πώς? Πριν βάλουμε το κανονικό μας κονσίλερ, ταμποναριστά βάζουμε το πορτοκαλί κοσνίλερ κάτω από τα μάτια και μετά από πάνω το κανονικό μας. Θα δείτε να μειώνονται αισθητά οι κύκλοι.


Επίσης στην διορθωτική παλέτα υπάρχει πάντα ένα σκούρο κονσίλερ, ένα μπεζ και ένα πολύ ανοικτό. Το πολύ ανοικτό το χρησιμοποιούμε για να δώσουμε φως κάτω από τα μάτια, το κόκκαλο στη μυτούλα, πάνω από το χείλος. Ενώ με το σκούρο μπορούμε να κάνουμε τα κοψίματα μας, δηλαδή να σχηματίσουμε γωνίες, αν και εγώ προτιμώ τις πούδρες. Επομένως με τα σκούρα κονσίλερ κρύβουμε ατέλειες, ενώ με τα πολύ ανοικτά τονίζουμε και δίνουμε φως. Εγώ αυτή που χρησιμοποιώ είναι της catrice, η οποία κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ. Βέβαια , τώρα πια μπορείτε να τα βρείτε και μεμονωμένα, αλλά θεωρώ πως αξίζει να τα έχουμε στη συλλογή μας συγκεντρωτικά.

Τέλος, θα ήθελα να σας πω , όσον αφορά την απόχρωση που θα επιλέξετε, να είναι κοντά στο χρώμα της επιδερμίδας σας και να το ελέγξετε στο λαιμό όχι στο χέρι, Μην προτιμήσετε πολύ πολύ ανοικτό, νομίζοντας ότι θα δώσει φως στο βλέμμα σας, αλλά να επιλέγετε μια απόχρωση πιο ανοιχτή από την κανονική σας, ώστε να φωτίζετε ομοιόμορφα. 

Αυτά κορίτσια μου, ελπίζω να σας βοήθησα όσον αφορά για το ποια κονσίλερ να επιλέγετε, Πείτε μου , αν εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά που έχω εγώ, αν μου προτείνετε κάποιο για δοκιμή. Τα λέμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς! Πολλά φιλιά!!

Tina...

1 σχόλιο: