Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

7 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΒΕΡΝΙΚΙΑ 


Γεια σας κορίτσια μου!! Καλή Σαρακοστή να έχουμε. Σήμερα θα σας πω τα 7 αγαπημένα βερνίκια που χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό. Σιγά σιγά ανοίγει ο καιρός, έτσι αρχίζουν να ξεπροβάλλουν  τα παστέλ, τα ροζ, τα μοβ, ώστε να κάνουμε μετά την εμφάνισή μας με τα πιο έντονα χρώματα. Δεν μπορώ να πω, ότι αφήνω στην άκρη τα πιο σκούρα βερνίκια, αλλά μόλις μπω λίγο στο πνεύμα της άνοιξης με πιάνει μια λαχτάρα να χρησιμοποιήσω πιο ανοιχτά χρωματάκια. Ας δούμε ξεκινήσουμε λοιπόν. 

Αρχικά, ένα χρώμα που λατρεύω είναι ένα απαλό nude χρώμα με μπεζ απόχρωση, το οποίο μπορώ να το χρησιμοποιήσω και για γαλλικό, αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ της Orly (no 22009).
Σειρά έχουν τα πιο παστέλ χρώματα με ροζ, μοβ, φιστικί αποχρώσεις, όπως της beauty line που έχω στη συλλογή μου. ένα ιδιαίτερο χρώμα είναι αυτό που λέμε της μέντας, που έχει λίγο πράσινο, λίγο μπλε,είναι εντυπωσιακό μου φτιάχνει τη διάθεση όταν το φοράω.


Τέλος, δυο χρώματα που αγαπώ να φοράω είναι της l'oreal τα νέα βερνίκια που έχουν διάρκεια 10 ημέρες (σύντομα θα ακολουθήσει review για αυτά τα βερνίκια), στις αποχρώσεις 006 και 036, ένα φωτεινό κόκκινο και ένα μοβ με φούξια μαζί. Απολαμβάνω να τα χρησιμοποιώ.

Ας τα δούμε αναλυτικά και συγκεντρωμένα τα βερνίκια που ανέφερα:

1.  Orly  no:22009 - 12 ευρώ 
2.  Beauty Line no 631 - 1,50 ευρώ
3.  Beauty Line no 725 - 1.50 ευρώ
4.  Beauty Line no 693 - 1.50 ευρώ
5.  Beauty Line no 722 - 1.50 ευρώ
6.  Loreal no 006   -  7 ευρώ
7.  Loreal no 036   -  7 ευρώ

Αυτά κορίτσια μου! Πείτε μου αν εσείς έχετε κάποια από αυτά ή ποια είναι τα αγαπημένα σας χρώματα αυτό το καιρό. Τα λέμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς! Πολλά φιλιά!!

Tina...

1 σχόλιο: