Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

REVIEW: L'OREAL INFALLIBLE ΒΕΡΝΙΚΙΑ


Γεια σας κορίτσια μου! Όπως είδατε και από τον τίτλο, άλλο ένα review!!! Σήμερα θα μιλήσουμε για τα νέα βερνίκια της l'oreal , τα infallible, τα οποία υπόσχονται πολλά! Καλές οι υποσχέσεις, αλλά για να δούμε τις τηρούν?

Ας ξεκινήσουμε λέγοντας πως η συσκευασία τους είναι διπλή, μιας και από τη μία πλευρά έχουμε το χρώμα και από την άλλη το top coat. Ουσιαστικά τη δουλειά, την κάνει το top coat. Η τιμή του είναι στα 7 ευρώ, καλή η τιμή μιας και έχεις 2 σε 1.Βέβαια η ποσότητα του χρώματος είναι λίγη μόλις 5 ml, αλλά μικρό το κακό.

Ας δούμε πως λειτουργεί. Αρχικά, βάζουμε μια βάση νυχιών, όποια εμείς χρησιμοποιούμε, μιας και λένε πως δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα. Στη συνέχεια περνάμε δυο στρώσεις από το χρώμα και το αφήνουμε να σταθεροποιηθεί για 30 δευτερόλεπτα. Αφού περάσει ο χρόνος αυτός , βάζουμε μια στρώση από το top coat. Έτοιμα τα νυχάκια. Υπόσχεται διάρκεια 12 ημερών και το αποτέλεσμα είναι λαμπερό σαν να έχουμε εφαρμόσει ημιμόνιμο βερνίκι, χωρίς λάμπα φυσικά.

Είναι σαφές πως δεν μπορούμε να το παρομοιάσουμε με το ημιμόνιμο μιας και έχουν εντελώς διαφορετική διαδικασία.Έχουν μεγάλη ποικιλία σε χρώματα, εγώ στη συλλογή μου έχω 6 αποχρώσεις θα σας τις δείξω παρακάτω. 

Οι εντυπώσεις μου???? ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΕΣ!!!

Έχω λιπαρά νύχια, επομένως όλα τα βερνίκια έχουν μέγιστη διάρκεια πάνω μου 4 μέρες. Τα συγκεκριμένα έκαναν την διαφορά και μου κράτησαν 9 ολόκληρες μέρες!!!!Εννοείται πως κάνω πολλές δουλειές και αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι δεν ξεφτίζει. Είναι λογικό να φθείρονται οι άκρες αλλά χωρίς να επηρεάζει και να κάνει το μανικιούρ μας να φαίνεται άσχημο. Όσον αφορά τη γυαλάδα τους μένει για αρκετές μέρες και αρχίζει να γίνεται λίγο πιο μουντό μετά τις 7 μέρες. Εννοείται πως δεν είναι καθόλου άσχημο αυτό.

Επίσης ξέχασα να επισημάνω, ότι μόλις βάλουμε το top coat στεγνώνει πολύ γρήγορα και δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει, να κάνει γραμμές, το οτιδήποτε. Πρέπει να πω, ότι το δοκίμασα να τα βάψω βράδυ και μετά να κοιμηθώ, το αποτέλεσμα το πρωί??? Απλά τέλειο, χωρίς να έχει χαλάσει ούτε ένα νυχάκι. Άρα συμπεραίνουμε πως είναι ένα προϊόν που μας εξυπηρετεί όταν βιαζόμαστε και θέλουμε να βάψουμε γρήγορα τα νύχια μας.

Τελικό συμπέρασμα: Το συστήνω ανεπιφύλακτα και σίγουρα θα προσθέσω στη συλλογή μου και άλλα χρώματα πιο ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά.

Ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το 002, ένα ωραίο γκρι ποντικί , το λατρεύω και φοράω συνέχεια!Όμορφα χρώματα και ωραία απόδοση έχουν και τα πιο σκούρα που έχω εγώ το 021 ένα μπορντό σκούρο αλλά και το 038 μπλε στην απόχρωση με πολύ λίγο shimmer. Όσο για κόκκινο το 006 είναι πολύ ωραίο, βαθύ και πολύ sexy. Τέλος , άλλες δυο αποχρώσεις που έχω είναι το 036 ένα μοβ σκούρο με φούξια τόνους, πολύ γλυκό και εντυπωσιακό στα νύχια , αλλά και για τις πιο χαλαρές μας μέρες το 40 είναι ότι χρειαζόμαστε. Το 40 είναι ένα μπεζ με λευκό, το οποίο κάνει να δείχνει τα δάχτυλα μας πιο μακρυά και θεωρώ πως είναι chic.


Αυτά κορίτσια μου, ελπίζω να σας βοήθησα. Τα λέμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς! Πείτε μου αν εσείς τα έχετε δοκιμάσει και πως σας φάνηκαν. Θα μου προτείνατε κάποια απόχρωση? Πολλά φιλιά!

Tina...

1 σχόλιο: